Vraag: Kan ik een plissé hor ook half open zetten?
Antw: Ja dat kan, alle plissé horren kun je op elke gewenste stand openzetten.
Vraag: Ik heb een uitzetijzer, kan ik nog steeds horren plaatsen?
Antw: Met een normaal uitzetijzer kun je geen horren plaatsen. Je hebt een tele uitzetijzer nodig.
Vraag: Kan ik ook op de millimeter nauwkeurig bestellen?
Antw: Ja dat kan. Bijvoorbeeld 56,3 cm = 563 mm.
Vraag: Moet ik voor transport betalen?
Antw: Nee, de bezorging van horren is gratis. Vakbekwame chauffeurs zorgen ervoor
dat jouw bestelling op een correcte wijze bij jou thuis of op de zaak wordt
afgeleverd.
Vraag: Bieden jullie ook een inmeetservice aan?
Antw: Nee, wij bieden geen inmeet- en montageservice aan voor horren. In onze
handige instructievideo’s leggen wij uit hoe je jouw hor moet inmeten. Kom
je er niet uit? Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice
Vraag: Zit er garantie op de producten van Horrengigant.nl?
Antw: Wij geven 2 jaar garantie.
Vraag: Welke hor heb ik nodig?
Antw: Dat is
afhankelijk van waar de hor geplaatst wordt en welk type raam of deur je hebt. In dit artikel leggen
wij uit welke hor past bij jouw situatie.
Vraag: Hoe groot zijn de cassettes voor mijn hor?
Antw: Dat verschilt per hor. Op deze pagina vind je alle informatie hierover terug.
Vraag: Hoe meet ik een hor in?
Antw: Hoe je een hor inmeet is afhankelijk van het soort hor dat je wilt bestellen.
In onderstaande artikelen leggen wij voor verschillende typen horren uit hoe je
deze inmeet:
Vraag: Verkopen jullie ook het merk Hamstra en doen jullie hier reparaties voor?
Antw: Horrengigant.nl verkoopt geen Hamstra. Wij verkopen dus ook geen losse onderdelen van Hamstra en doen hier geen reparaties voor.